Empty spaces - what are we living for

空白的世界-為何我們要在這生存着?
Abandoned places - I guess we know the score

遺棄之地-我想我們都對那心裡有數
On and on, does anybody know what we are looking for...

開啟繼續,有人了解什麼是我們所期望的
Another hero, another mindless crime

另類英雄,另一種無意識的犯罪
Behind the curtain, in the pantomime

在戲幕後,於啞劇裡
Hold the line, does anybody want to take it anymore

守住這條線,有人想越過它嗎?
The show must go on,

演出要繼續
The show must go on

演出要繼續
Inside my heart is breaking

我的內心正坍塌
My make-up may be flaking

或許我的妝容已剝落
But my smile still stays on.

但我的微笑依舊勾在臉上
Whatever happens, I'll leave it all to chance

無論甚麼事情發生,我會順其自然
Another heartache, another failed romance

另一種心疼,另一種戀愛
On and on, does anybody know what we are living for?

開始繼續,誰人知道我們為甚麼而生存?
I guess I'm learning, I must be warmer now

我猜測 我學習,現在的我充滿熱情
I'll soon be turning round the corner now

我會繞過轉角處
Outside the dawn is breaking

外面黎明正值拂曉
But inside in the dark I'm aching to be free

但在黑暗裡 我渴求自由
The show must go on

這場演出必須繼續
The show must go on

這場演出必須繼續
Inside my heart is breaking

我的內心正坍塌
My make-up may be flaking

或許我的妝容正剝落
But my smile still stays on

但我的微笑依舊勾在臉上
My soul is painted like the wings of butterflies

我的靈魂被繪畫得像蝴蝶翅膀的樣子
Fairytales of yesterday will grow but never die

往日童話會長大 但永不死
I can fly - my friends

我可以飛-我的朋友
The show must go on

演出必須繼續
The show must go on

演出必須繼續
I'll face it with a grin;

我會微笑面對
I'm never giving in

我永不退讓
On - with the show -

喔-與這場演出
I'll top the bill, I'll overkill

我會領銜這演出 出色完成
I have to find the will to carry on

我需要尋找意志去使我前進
On with the -

在那場-
On with the show -

在那次場演出
The show must go on...

那場演出必須繼續


arrow
arrow
    全站熱搜

    甘多 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()